07 kwietnia 2017

917 Wielkanocne kartki z tutorialem

Witajcie,

Nadszedł dzień mojej pierwszej inspiracji dla Was...a skoro niedługo Wielkanoc nie mogło zabraknąć kartek Wielkanocnych.Przygotowałam dla was trzy kartki w bardzo podobnym stylu wraz z szybkim kursem jak je wykonać...może się skusicie i znajdziecie chwilkę między sprzątaniem a codziennymi obowiązkami na chwilę scrapbookowego relaksu.







Do wykonania kartek użyłam:

Papierów z kolekcji Scrapberry's Summer Joy i Butterfly,tuszów Distress, pręcików do kwiatków, stempla z napisem Alleluja, kwiatów, wykrojnika Marianne Design z gałązką i  wykrojnika CREAlies ramki, ręcznie przygotowanej bazy jajka i kartki, piórek oraz kawałka koronki:


Przygotujcie wybrane papiery i wykonajcie trzy bazy kartek. Jeden arkusz 30 x 30 wystarczy wam na wykonanie 3 kartek w formacie 10, 5 x 21 cm.


Następnie zabierzemy się za przygotowanie naszych jajek które stanowią centralny punkt tych kartek.

Kiedy nasze jajka maja kolor jaki nam się już podoba oklejamy je kawałkiem koronki na która zaczniemy nanosić dekoracje.

A tak wygląda udekorowane jajko wraz z bazą i wyciętym napisem.Prawda, że wykonanie tych kartek nie jest aż tak trudne.


Miłego tworzenia.
Pozdrawiam was twórczo.
Agnes

Ze sklepu użyłam:

  

 













4 komentarze:

Agulek pisze...

Śliczne kartki, bardzo mi się podobają:-)

kieleragnes pisze...

Bardzo dziękuję.Pozdrawiam serdecznie Agnes :)

Kasia Hajnas pisze...

Karteczki z koronkami wyglądają bardzo pięknie i delikatnie:). Kolorystyka iście wiosenna:). Wszystko pięknie dobrane:). Pozdrawiam.

kieleragnes pisze...

Dziękuję Kasiu.Pozdrawiam