06 czerwca 2014

675! Kurs krok-po-kroku: tort do eksplodującego pudełka

 Witajcie!

Sezon ślubny obfituje w mnogość prac związanych z tym tematem.
Przygotowałam dla Was krótki kurs, krok-po-kroku
na torcik, który można umieścić np. w eksplodującym pudełku.

Aby torcik ładnie się błyszczał - użyłam papieru perłowego.


Zaplanowałam, iż mój tort będzie składał się z dwóch pięter.
Przygotowałam zatem dwa paski papieru, jeden jest węższy oraz dwa komplety kół.

Należy pamiętać o jednej rzeczy. Skoro pudełko ma bok 10 cm, suma szerokości pasków powinna być mniejsza od pudełka. W przeciwnym razie tort nie zmieści się. Poprawkę należy brać także na każde planowane dodatki (kwiaty motyle i inne), które chcemy umieścić na szczycie ciasta :-)




Uwielbiam foldery do wytłaczania. 
Także przy tej pracy nie powinno zabraknąć pięknego wzoru.
Użyłam do tego folderu z zestawu Sizzix`a.

  







Na koniec tort dowolnie ozdabiamy. 


A oto niektóre użyte materiały i narzędzia, które znajdziecie w sklepiku:

Sizzix - Embossing Folders - Springtime    Tim Holtz - Nożyczki   NA ZAMÓWIENIE - SPELLBINDERS - Nestabilities - Classic Scalloped Circles SM  NA ZAMÓWIENIE - SPELLBINDERS - Nestabilities - Standard Circles SM 

Cottage Cutz - Ubranka chłopięce    Marianne D - Wykrojnik listkiMarianne D - Wykrojnik kwiatki    Pręciki do kwiatków - czerwone


Chętnie zobaczę Wasze ciacha, jeśli macie ochotę się pochwalić, wklejcie linka w komentarzu. 

Ściskam mocno, KoliberArt

1 komentarz:

mapowska pisze...

Ale swietny kursik. Bardzo podoba mi sie wykorzystanie papieru perlowego i folderu do wytlaczania :-)