15 lutego 2013

445! Kontrastowo

Wykonałam ostatnio kilka bonów prezentowych na sesje zdjęciowe. Wyszły dość kontrastowo, ponieważ dwa miały być przeznaczone na okazje bardziej uroczyste, typu chrzest, a dwa po prostu dziecięce.

 

 Pastelowe ozdobiłam  papierem Studio75 - Vintage Memories 05.


 Użyłam też półkolistego wykrojnika Marianne D - Wykrojnik Caroussel CR1236 oraz  Marianne D - Wykrojnik LR0250.


 Druga para bonów jest soczysta i radosna. Użyłam papierów  Galeria Papieru - Herbatka dla dwojga.


Dodałam stempelek smoka, który pokolorowałam promarkerami. Wycięłam go  Nellie's Choice - Frame dies multi oval. Zużyłam też mnóstwo taśmy dystansowej 2mm do podklejania poszczególnych elementów.


Materiały ze Scrapcafe:
Pozdrawiam serdecznie
Monika

8 komentarzy:

weronkaa84 pisze...

Rewelacyjne, zwłaszcza te dwa pierwsze:)

coświęcejniżfotografia pisze...

świetne! :D

Unknown pisze...

Dla mnie zielona - najpiękniejsza.

Evebellart pisze...

Prześliczne :) Dwa pierwsze takie romantyczne i eleganckie, a dwa kolejne (dziecięce) prześliczne (aż chce się żyć - tyle w nich pozytywnej energii)

nitus pisze...

A mi wszystkie sie podobaja :D

Decoupage pisze...

Bardzo ładne prace ;)

anias pisze...

Piękne!!!! I energetyczne :)

Monia - Monika Jakubowska pisze...

Bardzo dziękuję za miłe słowa :)