21 marca 2012

265! Okrągła karteczka

..i wszystkie inne wykrojnikowe formy ,to coś co lubię najbardziej :)))

..ale ..ale ..wypadałoby się przedstawić..:P

Witam serdecznie wszystkich:) Na imię mam Agnieszka ,w blogowym świecie pojawiam się tu i ówdzie jako JagaBa .Wiadomość ,że właśnie ja dołączę do tak zdolnych dziewczyn,które już tworzą bądź podobnie jak ja zaczną tworzyć dla sklepu ScrapCafe była dla mnie wielkim wyróżnieniem i niesamowita radością :)
Te osoby,które mnie już znają wiedzą, że rozkochałam się w robieniu karteczek i właśnie takich prac jest u mnie najwięcej..jednak intrygować zaczynają mnie różne media..(nota bene dzięki Mag :*)wiec kto wie co pojawi się wkrótce w moich pracach ?:P

Trema mnie zżera więc nie będę się więcej rozpisywać..i przedstawię moją pierwszą karteczkę zrobioną dla ScrapCafe :

Tak jak wspomniałam na początku,jest to karteczka okrągła ,do której wykorzystałam wykrojnik koło z falbanką Marianne D.

  ..napis wkomponowałam w dwie ramki  Spellbinders'a, jedna z zestawu Shapeabilities DC- BlossomTags and Accents i druga z zestawu Shapeabilities - Fancy Tags Two 

..nie wiem ,czy widać ..ale na listkach widać moje pierwsze ..niewinne (hiihii) psiknięcia Cosmic Mist.w kolorze ukochanym przeze mnie Meadow Lush 
 ..szkoda ,ze zdjęcia nie pokazują jak pięknie się mienią.. 
MATERIAŁY ZE SCRAPCAFE :Marianne D. Koło z falbanką
Spellbinders - Shapeabilities -Blossom Tags and Accents
Spellbinders -  Shapeabilities - Fancy Tags Two
Comic Mist  - Meadow Lush

Pozdrawiam i do kolejnego razu ,
xxx
 













        


3 komentarze:

Wiśnia pisze...

no piękny "debiut" , śliczna okrągła karteczka

Ktosia79 pisze...

Piękna :-)...i gratuluję dołączenia do DT :-*

Aniees pisze...

Jak zawsze u Jagi-piękna, delikatna i bardzo wymowna .... cieszę się ,że dołączyła do DT, jest super wzorem "kartkującej babeczki"