15 grudnia 2011

205! Scrapik

Witajcie po dłuższej mojej nieobecności :)
Tym razem chciałam Wam pokazać malutkie LO - ma zaledwie 15x15cm :)


Całość utrzymana w brązach - postarzana dzięki distressowi scattered straw. Dodatkowo przyciemniłam go nieco czarnym tuszem, żeby mieć ciemniejszy odcień brązu.
W zachowaniu jesiennego, nieco melancholijnego nastroju bardzo pomógł puder do embossingu w kolorze walnut stain. No i oczywiście prześliczna gałązka :)


Zegar pokryty glossy accents, dzięki czemu wygląda jakby miał szklaną szybkę :)
Pozdrawiam Was serdecznie!

MATERIAŁOZNAWSTWO:
Ranger - Distress Ink pad - Scattered straw
Ranger - Glossy Accents
Marianne D - Wykrojnik ptaszek na gałązce - duży
Ranger - Distress Embossing Powder - Walnut stain

4 komentarze:

lilavati pisze...

ło matuchno, gdzie jest takie miejsce, które wygląda ja Gołuchów pod Kaliszem? piękny scrap:)

Aga Starmachine pisze...

hehe -Lilavayi - o tym samym pomyślałam - "czyzby to Gołuchów?"

Matilde pisze...

Kochane, to JEST Gołuchów :)) Uwielbiam to miejsce :))

Aga Starmachine pisze...

:-) No proszę!
To tak jak ja:-) - tez kocham to miejsce