03 października 2011

145! ...Motylkowa karteczka...

Na wielu blogach można już zobaczyć inspiracje świąteczne, a u mnie nadal wiosna :D

Tym razem powstała karteczka na 18-stkę, na której przysiadło całe stadko motyli.


Kiedy dostałam w swoje łapki wykrojnik motylki i nadarzyła się okazja na stworzenie kartki na 18-stkę dla dziewczyny, to od razu wiedziałam, że będzie to taka "rozcinana kartka". Taki wzór podpatrzyłam kiedyś w gazetce z inspiracjami i długo musiał czekać na swoje zastosowanie.



Na zdjęciach niestety nie udało mi się dobrze uchwycić tego efektu, dlatego pokazuję Wam również zdjęcie od tyłu.


Karteczka ma wiele warstw, zarówno motylki, papiery kolorowe oraz ramka przyklejone są za pomocą kosteczek 3d.


Zobaczcie jakie śliczne są te motylki. Zakochałam się w nich bez pamięci i na pewno jeszcze na wielu moich pracach będziecie mogli je zobaczyć.



Do wykonania tej pracy użyłam m.in:

Pozdrawiam :)
Kasiula

4 komentarze:

Madzik pisze...

Karteczka śliczna, świetny pomysł z motylkami:)

Scrapowe Sosasowisko pisze...

Karteczka urzeka :) Jestem pewna że 18-tka, która ją otrzyma będzie zachwycona.

elizajagoda pisze...

Woow karteczka z motylkami :)

Karkakg pisze...

o matko, prześliczna jest!!
cudowna!!