19 września 2011

131! ... Szaro-srebrno ślubna ...

Taka karteczka powstała u mnie dzisiaj rano. Zamówienie i realizacja były ekspresowe, dlatego karteczka jest dosyć prosta, ale całkiem elegancka.

Kolorystyka miała być stonowana, biały, szary, srebrny, ewentualnie z czerwonymi akcentami. Jakoś ta czerwień mi nie podeszła, więc ograniczyłam się do bieli i szarości.


Tło kartki stanowi kartka zembossingowana i potuszowana distressem. Pod nią nakleiłam szary papier scrapkowy (również potuszowany). Na górę dałam stempelek na wycinankach z wykrojnika oraz bukiecik kwiatów.


Pod kwiatami przykleiłam tiul, a między nimi umieściłam porozcinaną na pojedyncze listki gałązkę. Aby dodać trochę blasku posypałam bulionem tiul, całość spikałam gilmmerkiem (musicie uwierzyć na słowo, chociaż widać na kartce niekontrolowane dwie duże krople) i przykleiłam 4 kryształki Papermanii.



To mój przepis na kartkę, którą można zrobić w 5 minut :)

Do wykonania użyłam m.in:


3 komentarze:

Kasia Udalska pisze...

Świetny pomysł z tym krzywym przyklejeniem kartki do bazy, pierwszy raz widzę coś takiego, ale efekt jest powalający!! :)

Joanna Wiśniewska pisze...

Zgadzam się z Młodą Kobietą! :)

Matilde pisze...

Bardzo szykowna! A mnie i tak zajęłaby o wiele więcej niż 5 minut :)