04 września 2011

118! ... Gościnne występy ...

Dziś mam dla Was garstkę inspiracji od naszego specjalnego gościa. Tak bardzo spodobały mi się Jej prace, że nie mogłam przejść obok nich obojętnie. Zwłaszcza jeden LO skradł całkowicie moje serce.
Kto to taki? Osoba pewnie już znana większości z Was. Zobaczcie, co sama o sobie mówi i co dla nas przygotowała :)

Ayeeda!


"Witajcie! Nazywam się Aida Domisiewicz, tworzę  pod nickiem Ayeeda (http://13pasji.blogspot.com/). Bardzo mi miło gościć na niezwykle inspirującym blogu Scrapcafe, serdecznie dziękuję za zaproszenie:) Cieszę się, że w tym wspaniałym scrapowym świecie, znalazło się miejsce i dla mnie. Moja przygoda z rękodziełem zaczęła się ponad 10 lat temu od malowania ceramiki, potem udało mi się trochę polepić z gliny szamotowej, a w międzyczasie tworzyłam głównie dekoracje i aranżowałam wnętrza, próbowałam swoich sił w pracach digital, powstawały też pierwsze prace z papieru. Ale prawdziwe scrapowanie całkowicie pochłonęło mnie od początku tego roku. Od tego czasu uczę się nowych technik, próbuję różnych stylów, form. Cóż… jestem trochę taka jak moje prace, nieco bałaganiarska, trochę roztrzepana, ale ciągle czegoś poszukuję, lubię eksperymentować i ciągle dążę do doskonałości, perfekcji. Na moich pracach zwykle dużo się dzieje, uwielbiam komponować dodatki, bawić się mediami – często korzystam z mgiełek, tuszów, farb i innych preparatów.

Praca dla Scrapcafe to LO z moim młodszym synkiem „The King of my heart” również jest nieco  bałaganiarska. Sam papier 7 gypsies Sheena, który już był nieco „pochlapany” i w ciekawej  kolorystyce, zainspirował mnie do użycia mgiełek i takiego potraktowania tematu. Oprawa mojego małego króla to korona z kalkomanii Melissy Frances - Majestic Flight, gotowe elementy ozdobne Papermania - Ornamental Broach i Van Gogh still life, guziki oraz kwiaty Chryzantemy White pokolorowane mgiełkami, a jako dodatkowa ozdoba pojawia się też brokat w kleju (nawet na włosach, jak król błyszczy to na całego;)). Do kompozycji kwiatowej na papierze dodałam kilka pięknych kwiatów Autumn Gold.
Zapraszam do obejrzenia mojej pracy, mam nadzieję, że spodoba Wam się „Król mojego serca”:) Dziękuję i pozdrawiam.




**********************************************************************************************************************

A ja chciałabym jeszcze podać wyniki losowania nagród z ostatniej promocji. Wśród wszystkich osób, które spełniły warunki:
 - za zamówienie powyżej 50 zł - wygrywa zamówienie nr. 393
 - za zamówienie powyżej 250 zł - wygrywa zamówienie nr. 386
Zwycięzcom gratuluję, nagrody prześlemy pocztą. 

5 komentarzy:

Unknown pisze...

Gratuluję.
Piękny scrap.

Anonimowy pisze...

LO jest przepiękne =]

Matilde pisze...

Piękny scrap! Miło obejrzeć tutaj Twoją pracę :)

Joanna Wiśniewska pisze...

Piekny :)

Aida Domisiewicz pisze...

Dziękuję:) I dziękuję raz jeszcze Mag :*