03 sierpnia 2011

85! ... Kropelka jesieni ...

Pogoda nas ostatnio nie rozpieszcza, słonko dopiero nieśmiało wygląda zza chmur, więc naszło mnie na jesienne kolory i trochę brudzenia.
Podstawą kartki jest papier 7gypsies - Merlimont który zabarwiłam tuszami distress. Podstawowy kolor stworzył - Dried marigold, z lekka przyciemniony Vintage photo. Tych samych kolorów użyłam do pokolorowania gałązki wytłoczonej i wyciętej z folderu Leafy Branch. Dodatkowe jasne akcenty dodałam tuszem Vivid! Apricot Ice.


Do kompletu przygotowałam proste pudełeczko.


Wycinankę z największego wykrojnika złożyłam w kształt pokrywki - dzięki czemu ma ona ciekawy, ozdobny brzeg.


Materiałoznawstwo:
papier 7gypsies - Journey: Calais - Merlimont
Distress Ink pad - Dried marigold
Distress Ink pad - Vintage photo
Folder do embossingu - Leafy Branch
Vivid mini - Apricot Ice
Wykrojniki Quickutz - Nesting Label

4 komentarze:

Monia - Monika Jakubowska pisze...

Śliczny komplet, a pudełko bardzo pomysłowe :)

Scraperka pisze...

wspaniały komplecik:) piękne kolory

Peninia / Gosia pisze...

Przepiękny:)Pozdrawiam!

vena7 pisze...

Pokrywka świetnie wygląda -całość piękna.