01 sierpnia 2011

83! ...Na chrzest...

Ale ten czas leci, dziś znowu mamy poniedziałek :)
Tym razem mam dla Was karteczkę w jasnych kolorach, bez akcentów typowo chłopięcych i typowo dziewczęcych. Dzięki temu może być podarowana zarówno chłopcu jak i dziewczynce w dniu Chrztu Św.



Na bazę z przyklejonym papierem ozdobnym nakleiłam mniejszy kwadrat z tego samego papieru, podklejając do rozciętymi wycinankami z tego wykrojnika. Dzięki temu uzyskałam sporą, bardzo ozdobną rameczkę. 


Pod obrazkiem umieściłam papier zembossingowany nowym folderem do maszynki. Do tego troszkę kwiatów i  tiulu (bo ja inaczej nie potrafię...). Między kwiatami upchnęłam moje ulubione ostatnio "zapychacze", o których pisałam tydzień temu.


Do przygotowania tej kartki użyłam:

1 komentarz:

vena7 pisze...

Piękna karteczka..