23 sierpnia 2011

106!.. karteczkowo


Zauważyliście, że zanika u nas zwyczaj dawania kratek bez okazji? A może takiego zwyczaju po prostu nie ma?
Moi znajomi niedawno kupili swoje pierwsze, wymarzone mieszkanie. Niebo, jednym słowem. Pomyślałam, że z tej okazji otrzymają ode mnie kartkę, co by uczcić chwilę :)


 Kartkę wykonałam w radosnych kolorach z motywem niebiańskim jako przewodnim :) Chyba mój ulubiony papier 7GYPSIES - NOTHINGHILL: LADBROKE potraktowałam farbami akrylowymi, by troszkę nadać mu charakteru. Niewiele większy kawałek żółtego kartoniku i owy papier przeszyłam na maszynie. Z białego filcu wycięłam chmurki i je również przyszyłam do papieru. 


Literki potraktowałam CRACLE ACCENTS, a całą powierzchnię karteczki spsiałam VANILLA SHIMMEREM. Całość ozdobiłam też kilkoma wesołymi ćwiekami. Byli zachwyceni! :)
Zachęcam serdecznie do wręczenia komuś kartki bez okazji. Gwarantuję uśmiech na ustach :) Pozdrawiam serdecznie!

Materiałoznawstwo:

2 komentarze:

Kasia Udalska pisze...

Jest urocza!! Też bym była zachwycona ;)

Anonimowy pisze...

Ja karteczki niestety nie widzę :(
A co do dawania ich bez okazji - u nas w K.O. nadal tak się robi. I nie tylko karteczki, ale i drobne upominki - w naszej rodzinie to podstawa i jestem z tego dumna :D