05 lutego 2011

17! ...Kartki ślubne...

Miałam wykonać dwie kartki na ślub w podobnym stylu, ale też miały się od siebie różnić. Obie miały być utrzymane w delikatnej, stonowanej kolorystyce, ale nie mogły być w tym samym kolorze. Trudne było to zadnie, nie powiem, ale karteczki to wyszły chyba zupełnie różne ;)


Pierwsza w zielonkawej kolorystyce:


Przykleiłam kilka kwiatków, tworząc bogatą kompozycję kwiatową, a wyciętą ramkę i napis przykleiłam na kosteczkach dystansujących. Brzegi potuszowałam oliwkowym tuszem.

A druga jest kremowo-brązowa:


Tutaj użyłam płatki sztucznych kwiatków, które rozcięłam na pół i wsadziłam pod kartkę z napisem. Tak samo zrobiłam z mniejszymi kwiatkami, już papierowymi, z tego kompletu.

Tutaj również potuszowałam brzegi kartki, trochę delikatniej niż na tej poprzedniej.

Do wykonania kartek użyłam:


 A zauważyliście, że w sklepie cały czas pojawiają się nowe produkty? :)

Pozdrawiam
Kasiula

10 komentarzy:

jelonkaa - Ilona Wolnik pisze...

Śliczne są :) Pozdrawiam.

elizajagoda pisze...

Przepięknie kartki...
Pozdrawiam :)

Joanna Oborska pisze...

Piękne! Bardzo uroczyste i eleganckie :)

jostek pisze...

przesliczne

vena7 pisze...

Obie są piekne ..

kasia123 pisze...

Piękne , bardzo lubię takie proste i eleganckie.

Agnieszka pisze...

przepiękne!!!

zbyti pisze...

cudne!

hania739 pisze...

Są cudne:))

Rachel pisze...

śliczne!!:) bardzo delikatne:)